Nye kunde- og producentadfærd

Låst indhold - køb adgang for at se indhold.

I videoen forklarer Pernille Kræmmergaard, ph.d. og direktør i Digitaliseringsinstituttet den digitale udvikling og den øgede brug af digitale medier ændrer kundernes forventninger og stiller krav om ændrede adfærd hos producenter af produkter eller services. I videoen fremhæves det hvordan en række skifte i kundeadfærd medfører ændringer i interaktionen mellem kunde og producent. Således er der behov for at være langt mere fokuserede på den enkelte slutkunde, og dennes oplevelse af produkter og services. Som producent er det derfor nødvendigt at udvikle individualiserede, skræddersyede og lettilgængelige services målrettet den enkelte (Slutkundefokus). Denne type services pushes ikke ud gennem reklamer, men sælges gennem en høj brugeroplevelse og kundernes deling af erfaringer på sociale medier.



Elementer


Nye kunde- og producentadfærd

Længde: 5 minutter og 35 sekunder


KØB ABONNEMENT
  • Sikker betaling gennem ePay A/S
  • Support alle ugens dage kl. 9-16
  • Afspil på computer, telefon eller tablet

Om

Pernille Kræmmergaard

Pernille Kræmmergaard

DIREKTØR, DIGITALISERINGSINSTITUTTET, TIDLIGERE PROFESSOR


Pernille Kræmmergaard er uddannet cand.merc. og har en ph.d.-grad i Teknologisk og Organisatorisk forandring. Foruden grundlægger af Digitaliseringsinstituttet, er hun bl.a. digital vismand, tidligere professor og medlem af Rigsrevisionens eksterne evaluatorgruppe, medlem af diverse tænketanke om digital ledelse og en flittig anvendt foredragsholder i offentlige og private organisationer. Hun har i mere end 20 år forsket i hvordan virksomheder og organisationer skaber værdi med teknologi og IT, og har mange års undervisningserfaring fra diverse Kandidat og Masteruddannelser, udgivet mere end 100 publikationer i både internationale og nationale tidsskrifter og senest bogen ”Digital transformation – 10 evner din organisation skal mestre og 3 som du har brug for”. Hun har en passion for, at teori kan og skal gøre en forskel i praksis.