Nye krav og forventninger

Låst indhold - køb adgang for at se indhold.

I videoen introducerer Pernille Kræmmergaard, ph.d. og direktør i Digitaliseringsinstituttet kundernes nye krav og forventninger i digital transformation. Videoen uddyber dermed hvad man skal være opmærksom på, når man sætter slutkunden i fokus (slutkundefokus). Pernille Kræmmergaard understreger bl.a. overgangen fra et fokus på produkter man som kunde ønsker at eje, til at fokusere på unikke og skræddersyede services som opfylder et behov, men som man ikke nødvendigvis ejer. I videoen præsenterer og eksemplificerer Pernille Kræmmergaard desuden kundernes nye krav og forventninger til de konkrete services, som det bliver centralt at opfylde fordi det er blevet langt nemmere for kunden at købe den ønskede service et andet sted.



Elementer


Nye krav og forventninger

Længde: 6 minutter og 44 sekunder


KØB ABONNEMENT
  • Sikker betaling gennem ePay A/S
  • Support alle ugens dage kl. 9-16
  • Afspil på computer, telefon eller tablet

Om

Pernille Kræmmergaard

Pernille Kræmmergaard

DIREKTØR, DIGITALISERINGSINSTITUTTET, TIDLIGERE PROFESSOR


Pernille Kræmmergaard er uddannet cand.merc. og har en ph.d.-grad i Teknologisk og Organisatorisk forandring. Foruden grundlægger af Digitaliseringsinstituttet, er hun bl.a. digital vismand, tidligere professor og medlem af Rigsrevisionens eksterne evaluatorgruppe, medlem af diverse tænketanke om digital ledelse og en flittig anvendt foredragsholder i offentlige og private organisationer. Hun har i mere end 20 år forsket i hvordan virksomheder og organisationer skaber værdi med teknologi og IT, og har mange års undervisningserfaring fra diverse Kandidat og Masteruddannelser, udgivet mere end 100 publikationer i både internationale og nationale tidsskrifter og senest bogen ”Digital transformation – 10 evner din organisation skal mestre og 3 som du har brug for”. Hun har en passion for, at teori kan og skal gøre en forskel i praksis.