Kundernes nye krav og forventninger - Online i foråret 2019

Kundernes nye krav og forventninger - Online i foråret 2019
Låst indhold - køb adgang for at se indhold.

Online i foråret 2019

Hvorfor skal du og din virksomhed/organisation interessere jer for Digital Transformation?

Det skal I på grund af kundernes nye krav og forventninger.

Derfor præsenterer Pernille Kræmmergård, i denne video, fem krav og forventninger som kunderne i stigende grad har til de (digitale) services de møder.



Om

Pernille Kræmmergaard

Pernille Kræmmergaard

DIREKTØR, DIGITALISERINGSINSTITUTTET, TIDLIGERE PROFESSOR


Pernille Kræmmergaard er uddannet cand.merc. og har en ph.d.-grad i Teknologisk og Organisatorisk forandring. Foruden grundlægger af Digitaliseringsinstituttet, er hun bl.a. digital vismand, tidligere professor og medlem af Rigsrevisionens eksterne evaluatorgruppe, medlem af diverse tænketanke om digital ledelse og en flittig anvendt foredragsholder i offentlige og private organisationer. Hun har i mere end 20 år forsket i hvordan virksomheder og organisationer skaber værdi med teknologi og IT, og har mange års undervisningserfaring fra diverse Kandidat og Masteruddannelser, udgivet mere end 100 publikationer i både internationale og nationale tidsskrifter og senest bogen ”Digital transformation – 10 evner din organisation skal mestre og 3 som du har brug for”. Hun har en passion for, at teori kan og skal gøre en forskel i praksis.