Kundebehov, krav og forventninger

Kundebehov, krav og forventninger
Låst indhold - køb adgang for at se indhold.

Denne video handler om at rette fokus på, hvad det er kunden har behov, og så indtænke hvordan teknologien kan anvendes til at dække behovet bedst muligt. Samtidigt, skal der tages højde for kundernes og forbrugernes krav og forventninger, som derfor også introduceres.



Elementer


Kundebehov, krav og forventninger

Længde: 7 minutter og 33 sekunder




Prioritetssupport
translation missing: da.courses.show.amount_of_mounths_bound
Nyeste kurser

  • Sikker betaling gennem ePay A/S
  • Support alle ugens dage kl. 9-16
  • Afspil på computer, telefon eller tablet

Om

Pernille Kræmmergaard

Pernille Kræmmergaard

DIREKTØR, DIGITALISERINGSINSTITUTTET, TIDLIGERE PROFESSOR


Pernille Kræmmergaard er uddannet cand.merc. og har en ph.d.-grad i Teknologisk og Organisatorisk forandring. Foruden grundlægger af Digitaliseringsinstituttet, er hun bl.a. digital vismand, tidligere professor og medlem af Rigsrevisionens eksterne evaluatorgruppe, medlem af diverse tænketanke om digital ledelse og en flittig anvendt foredragsholder i offentlige og private organisationer. Hun har i mere end 20 år forsket i hvordan virksomheder og organisationer skaber værdi med teknologi og IT, og har mange års undervisningserfaring fra diverse Kandidat og Masteruddannelser, udgivet mere end 100 publikationer i både internationale og nationale tidsskrifter og senest bogen ”Digital transformation – 10 evner din organisation skal mestre og 3 som du har brug for”. Hun har en passion for, at teori kan og skal gøre en forskel i praksis.