Kapitel 3 - Lydbog

Kapitel 3 - Lydbog
Låst indhold - køb adgang for at se indhold.

Hvad er det for et behov, I indfrier hos slutkunden? Hvordan skaber det her værdi for vores kunder? Det bør være udgangspunktet for alle beslutninger, når produkter og services skal udvikles og leveres. Du og din virksomhed skal være bevidste om, at kundernes og borgernes krav og forventninger ændrer sig, når de teknologiske muligheder ændrer sig, og derfor skal I arbejde meget tættere på kunder og borgere og opbygge relevante relationer til dem.

Trykt udgave udgivet på Djøf Forlag 2019.

Du får her adgang til lydbogen på Soundcloud.

Varighed: 28m:35s

Pris er ekskl. moms.



Elementer


I kundernes tjeneste (Slutkundefokus)

Længde: 28 minutter og 35 sekunder




Prioritetssupport
translation missing: da.courses.show.amount_of_mounths_bound
Nyeste kurser

  • Sikker betaling gennem ePay A/S
  • Support alle ugens dage kl. 9-16
  • Afspil på computer, telefon eller tablet